Bingo

Det är helt sant! Helt plötsligt fick jag för mig att gå in på mitt gamla bingokonto. Hängde där en del när jag levde samboliv med katt och båt. Jag hade helt enkelt inte så mycket annat för mig, det är faktiskt kul att spela bingo. Mina vänner mobbar mig lite smått för det men jag erkänner att jag lätt faller dit, bilbingo är det skojigaste. Min föredetta svärmor sa de att:
 -Vafan Kim, här sitter du och stickar med mig och frågar när nästa bilbingo är, skärpning!
Inte för att hon är vidare värst gammal, endast 43 eller nått men vi hade fan lite tant-intressen tillsammans. Sånt man kan sakna ibland, men så är det, försvinner en liten bit så försvinner mycket mer..

Det jag ville komma till var i alla fall att jag loggade in för att kolla om jag hade några pengar där. Till min förvåning ligger 130 kr där och väntar på mig. Körde en bricka för 10 spänn, vinner 60 kr. Kör några till utan vinst men många chanser. I skrivandets stund kammar jag hem 120 spänn till, jag har alltså helt plötsligt över 300 spänn där. Ganska nice med tanke på att jag trodde jag bara hade några kronor..!

Ni må tycka jag är en nörd men this is me! Eller kanske this was me men jag börjar få feeling igen så nu kanske ni aldrig ser mig ute längre, precis som förr. Mina vänner, ni vet hur det är när jag får feeling för nått, det bara är så helt enkelt. Nej, nej nu försöker jag lura mig själv! Jag kan titta tillbaka på mitt liv med små kisande ögon men jag är jäkligt nöjd som det är och inte fan stoppar bingo mig från att roa mig och leva mitt korta liv, ni hör ju själva hur det låter..?!


Nåja, bingo, en mysig filt och skön pumpande house räcker och blir över för i kväll, jag är sjukt nöjd! Kanske en liten detalj till hade varit trevligt men så är inte fallet, tyvärr!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback