ja tack


Det var längesen jag dreglade över en skådespelare, sisådär 5-6 år sen skulle jag tro.! Det blev 27 dresses istället, kvaliten på Madagaskar 2 var ungefär som en film inspelad uppe på ett berg i snöstorm på 1800-talet..

Jag är mycket nöjd med mitt filmval såhär i efterhand. Inte för att den var sådär jätte speciell i sig utan för att en av huvudpersonerna (James Marsden) hade det där extra, vilken man, vilken man...! Den som inte faller för hans charm och hans kindben i den filmen måste antingen vara blind eller ha en pojksmak som inte ens borde få existera.. Ja, jag är sjukt nöjd helt enkelt. Synd bara att han är 35 bast och förmodligen har familj, med antydan på bilden nedan . Haha, vilken raggare jag är som ens spekulerar i sånt!


Ser ut som Angelina kan vara morsan med tanke på ungens läppar..?
Status att till och med den lille har badge, haha!


Sov gott mina vänner för det ska jag göra!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback