jäääälla skit

skrev ett inlägg här nyss men den här datorn är verkligen inte på min sida idag.

Fattar mig kort med att berätta hur sjukligt irriterad jag är över att apple/ipod ska göra allt så mycket mer komlicerat än vad det måste vara. Vill få över iinas musik till min dator och sen vidare in på min ipod men det var ju verkligen inte så lätt som att bara kopiera över föra över.. Har väl nånting med att dom vill att man ska betala för musiken men vafan, lite givmildhet hallå..


Orkar inte gå in i detalj på allt men ni hajar nog vad jag menar, ni är nog ena riktiga hajar som hajar..?

Sitter här med iina o har vräkt som fan, öl, hallonsoda, en energidryck o lösgodis på det. Det slank ju ner en halv paradisask igår med för den delen. Illa Kim, illa.!

Tur att musik som denna kan lugna ner min stressade och fulla mage nu. Tack för underbar musik!
http://www.youtube.com/watch?v=cT3J_E6LW7I



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback