Jag ser det snöa, på rikt!!

Weheee, det snöar på självaste julafton!!


Har precis plattat till mitt afro och ska lägga på lite klet och bege mig till päronen snart. Är lite gladare nu än jag var igår, det snöar som sagt på självaste julafton, vad mer kan man begära?!

Vaknade inatt/i morse av jorden sendrag i vaden, man kan ju fundera över vad jag drömde egentligen.. Jag trodde på rikt att benet skulle ramla av. Har aldrig haft ett sånt där extremt sendrag. Av vissa aktiviteter vet man ju att kroppen kan säga emot och krampa lite men det här var inte ens i närheten. När jag vaknade till ordentligt några timmar senare undrade jag om jag drömt eller inte. Ställde mig upp och höll på att gå av, det har lugnat ner sig nu några timmar senare men det känns fortfarande, skumt!

Ska bli spännande med alla julklappar idag, inte för att jag begär speciellt mycket, eller egentligen inte någonting men det är alltid kul med julklappsöppning. Får väl se hur min brorsdotter är i år, hon brukar vara helt tokig! Nu när hennes kusiner också ska vara med så lär det ju inte bli bättre, är alla 7-åringar sådär?!..

Nu ska jag slänga i mig lite kaffe och slutföra mitt försök att bli en vackrare Kim.

God Jul!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback