livet är bra bra!

Sitter hos min vän Jocke o myser! Ska bli skoj i kväll. Hans tjej håller på och laga gourmetmat nu och vi sitter tar oss en luring eller två. Det blir fint det här! På tal om mat så kan jag summera mina senaste 3 dagars konsumtion av mat, tors började med max och sen en pizza, fre en macka till frulle och icas pasta"mojs", till middag vid sisådär 22.00, lör pizza. That´s it, det ska bli fint med riktig mat kan jag tala om!

Gårdagen var skoj, fick trevligt sällskap med mig hem, mysigt värre! Upp med tuppen i morse, eller inte men somnade man 6 och ska upp 10 så känns det iaf så. Iväg till jobbet och träffa alla knasiga tomtar som stressar runt i julhandeln, folk stökar ner som fan när dom stressar, julstress redan nu?!

Ni får ursäkta mitt inlägg inatt, det var inte jag.! Men det var kul, min första gästbloggare ;p! Han är mys!

Back to buisness, joakim (han gillar inte när jag säger Jocke, fick inte skriva det) har precis hällt upp en riktigt stort glas rödvin, dom största glasen med säkert en halv flaskas innehåll. Inte nog med det så har han redan fått i mig en öl och en grogg på sådär 40 min. Vi alla vet vad det innebär att blanda såhär, kan bara sluta på ett vis. Efter det här blir det enbart groggar, finfina groggar! Som sagt party like a rockstar, ons, tors, fre o lördag! Nästa helg blir vit, kan man ju tro på hur mycket man vill men.. Oj, nu fick vi besökt. Bye!
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rikard

Jag tycker den där gästbloggaren verkar vara sjukt cool!

2008-12-07 @ 19:47:01
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback