lyckans dag!

Idag är en bra dag, i alla fall än så länge!

Försov mig lite iförsig men det är glömt för längesen.

Kommer till jobbet, där bjöds det på saffranspannkaka som chefen bakat.

Fick en massa fina julklappar också från jobbet:
En tomte (som man har värmeljus i)
Ljus
Brödkorg i tyg

Fick våra grejer som vi vunnit i julkalenderstävlingarna:
Knästrumpor
Bh
Halsband

Dessutom så vann jag vinlotteriet!!!!!!
3 flaskor vitt vin
1 liten flaska rödvin
1 liten flaska champagne
2 cider
2 öl

Vilken dag, julafton idag i stället. Julafton x2 blir det i år, kalas!


Nu sitter jag hos Joakim och ska äta lite mackor o mysa. Perfekt att han o hans fruga bor 5 min från mitt jobb, börjar jobba 12 igen.


Tack o hej leverpastej!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback