på onsdag..

Ska jag och min vän Jennika hooka! Rättare sagt så kommer hon i morrn kväll redan faktiskt. Planen är att vi drar en sväng på stan o sen Kinabuffé o lite öl. Sen blir hem till mig o hinka lite till, sen skulle jag tro att det blir utgång. Måste nog säga tyvärr till att det förmodligen bli people, eller nån som har nått annat förslag på vart man tar vägen en onsdag? Jaja, kvällen leder oss säker dit iaf..! Det ska bli mys att umgås lite bara hon och jag iaf, det var längesen! Vi som hängde jämt, sen vi var 3 år, sjukligt länge har jag känt den skönheten! Såg nyss att vi dessutom har 100 gemensamma vänner på face, haha sjukt vilken nörd man är! Gudars, det här inlägget har hittils tagit mig 40 min att skriva, tack vare min nya msn kompis, hehe ;p!

Kvällen blev som vanligt inte som jag planerat, tror ni jag städat eller? Nooo, men diskade gjorde jag iaf. Men nu har jag lagat mat så nu har högen byggts på igen, hopplöst! Tur att man är van att leva utan diskmaskin, vart fan skulle jag ha plats med en diskmaskin när jag till och med måste ha micron i "jackskåpet" och dra en sladd över hela köket och hallen när jag ska micra?! Haha, vilket liv!
Har föresten fått ett stenskott på rutan, kanske har sagt det redan?.. Jaja, kul, eller inte! På morgonen samma dag satt jag där i bilen och funderade på hur bra jag klarat mig och min bil i trafiken med tanke på att jag har en tendens att ha blyklumpar på högerfoten som gör att jag gasar lite mer än vad jag borde.. Samma kväll så körde jag min vän o hennes pojkvän på motorvägen och bara sådär så sa det "klick" och där fanns ett stenskott, som syns som fan nästan precis framför mig. Jävla dubbar!! Sånt är livet, de e bara hoppas att det inte lever sitt eget liv och spricker upp mer innan jag hinner fixa det..! Nej ni, nu ska jag back to business. Tack, hej!


Jennika, iina och jag för ca 6 år sen.! Det kallar jag för goa tider!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rikard

Raggare! ;)

2008-12-02 @ 00:33:31
URL: http://www.bloggis.se/rickelito
Postat av: Jennika

MMM! Fläsk-troll

2008-12-05 @ 00:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback