sammanträffande

Vilket sammanträffande att jag lyssnar på tiesto´s "he´s a pirate" och slår på TV:n där det är pirates of the carribean, tyckte det var mycket lustigt faktiskt!


Jag sitter fortfarande här i min ensamhet och suktar, helt sjukt vad musik kan göra en taggad!
Har precis brännt en skiva till bilen, börjar trötta på att höra samma gamla vanliga visor om o om igen..

Mina vänner gör mig besviken idag. Ringde brudarna för att kolla läget, om dom infann sig på Gillet. Nej, då är dom i Märsta och ska ut på KC, vilka lirare, det är inte okej! Här sitter man och vill inget hellre och hade som sagt tänkt att dom skulle festa lite åt mig och rapportera läget, men icke! Inte gör dom mig besviken på rikt men man börjar ju undra hur raggarjenkan lyckats få med 3 pers på det här med KC.. Jaja :)

Ser taxibil efter taxibil här utanför, det betyder drag.. Jaja, ska sluta tjata för jag kan ju faktiskt gå ut, jag är ju inte förlamad men det vore väldans oklokt att göra det..!

I morrn ska jag som sagt jobba och sänka en jävlans massa plagg. Dom flesta börjar redan 8, jag 9. Vi öppnar inte förens 11 så under dessa timmar ska vi endast trycka dit en massa röda prislappar! Jag har mina avdelningar att sköta, dvs underkläder och XLNT (större kläder), kul o gräva bland alla jävla trosor som bara ramlar av.. Det positiva är att jag i alla fall tjänar grymma pengar i morrn, 100% OB tackar man faktiskt inte nej till..

Nu ska jag ägna mig åt lite disk och sånt nyttigt, jag får faktiskt finbesök i morrn efter jobbet, sug på den ni!

Is there any way that I could stay in your arms?


Svälj en droppe eller två åt mig också är ni söta! //Kimmi
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback