sccccheeebab

riktigt slemmig scccchebab är allt jag har att säga just nu. Har slängt i mig en sån, den får 4 av 5 kimtummar. Tänk om man hade 5 tummar, skumt..! I alla fall, livsfarligt med kiosk/pizzeria 2 trappor och 15 meter bort.

Har varit på Julshowen nu med mina goa brudar, kul! Det var inte riktigt våran klass på det hela men vem fan kommer upp på den nivån? Nejdå, dom var söta, och små.. Alla är så små nuförtiden, ändå är man själv inte speciellt gammal men det känns så, hur känns det då om 5 år?

Gårdagen var också fin, fick en ny filmupplevelse att stoppa i bakfickan, alltid bra med filmkunskaper. Att slippa säga; -Nej, den har jag inte sett.. Hur mycket bättre låter inte; - Ja, den är schysst, den har jag sett. Det är åtminstonde nyttigt om man ska öppna en konversation med någon, om man ska ragga..? På tal om ragga, gud så man kan ragga på olika sätt. Skulle man sätta sig ner och fundera på olika strategier och samtalsämnen så, ja, det skulle aldrig ta slut. Dom klassiska raggningsreplikerna som exemplevis ;

Tjena kexet, står du här och smular?

Jag har tappat bort min mobil, kan du ringa den?

Jag har aldrig gjort såhär förut, känns som att vi är gjorde för varandra!

Är det varmt här inne eller är det du som är het?

Hur vill du ha dina ägg till frukost, stekta eller befruktade?

Ojdå, jag visste inte att änglar kunde flyga såhär lågt!

Använder du rymdkläder? För du har en kropp som inte är av denna värld.

Fryser du? Det borde du göra för du har varit naken i mina tankar hela kvällen.

Ligga?

Jag är gay, men behöver tjejpolare!

Jag kan inte göra annat än att skratta åt dessa raggare! Har nog aldrig varit med om en som faktiskt funkat, funkar det på någon? Vore kul att höra en riktigt bra nångång.. Uppenbarligen så funkar det två sista enligt min vän, han har iförsig andra egenskaper som gör att han får ligga, måste vara därför.. Tror inte på det där med raggningsrepliker..
Jag är nog mer den där som svarar i följande dialoger

Replik:
Du är som en dröm.
Svar: Det är nog bäst att du somnar om.

Replik: Jag ser att du gillar mig.
Svar: Jag skulle gilla dig ännu mer om du gick härifrån.

Replik: Är den här platsen ledig?
Svar: Ja, och den här kommer också att vara ledig om du sätter dig där.

Replik: Hur känns det att vara den snyggaste tjejen här?
Svar: Hur känns det att vara den största lögnaren här?

Replik: Har inte jag sett dig någonstans förut?
Svar: Ja, det är därför jag har slutat gå dit!

Replik: Om jag fick se dig naken så skulle jag dö lycklig.
Svar: Om jag skulle se dig naken så skulle jag dö skrattandes.

Replik: Jag skulle vilja ge mig själv till dig!
Svar: Tyvärr, men jag tar inte emot billiga gåvor!

Replik: Ditt ställe eller mitt?
Svar: Båda, jag går hem till mig och du hem till dig.

Haha synd bara att jag är för snäll för det här men det är precis vad jag tänker. Att ragga går alldeles utmärkt men skippa töntsnacket.

Det här inlägget var från början inte till för att handla om raggare men, så blev det! :)


Ja tack

Nu ska jag och jag luta mig tillbaka och titta på nyheterna, haha kul. Det är fan helt kasst att vara fattig, börjar inte förens 2 i morrn, kunde ju festat lite granna idag i alla fall men icke.. Jag vill ut med mina kära vänner och visa hur riktiga brudar för sig, samla på sig en eller två raggningsrepliker. Haha eller inte, det där med raggningsreplikerna ljög jag om, sorry!
Nu blev jag lite bitter faktiskt, tråkigt har jag.. Jaja party like a rockstar får vi köra en annan dag!

Puss o kram

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback