shoes


Dagen har varit lyckad so far. Varit en sväng på stan med iina och syrran kiira.
Det inhandlades lite även för min del, snyggaste skorna från H&M. Inte nog med det så är dom sköna också.
Jag är väl ingen direkt exemplarisk "gå i höga skor tjej" men det här ska nog gå fint! Nej, jag hade inga egna pengar för er som tror att jag säger att jag inte har pengar fast jag har det. Ligger kanske en viss sanning i era tankar men sparkontot är faktiskt ett sparkonto och ingenting jag gärna nallar av.




Hade tänkt att lägga in lite bilder på min lya också men har bara gamla bilder och nu är det alldeles för stökigt för att fota men jag ska nog ha tid att styra upp den senare i kväll skulle jag tro.

iina stannar kvar en natt till så i kväll blir det mys och titanic, grymt längesen man såg den filmen!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback