siffror och nuffror

Vill börja med att säga att jag saknar min vän! :) Han är i Åre just nu och super skallen i bitar, man blir ju lite avis faktiskt. En annan har inte ens planer för nyår.. Well, du är hemma på fredag, det kommer nog att gå hyffsat fort i allafall!



Idag har det varit mycket siffror i min hjärna!

Till och börja med så ser jag bensinen nu kostar 9.54, helt sjukt "billigt", perfekt för mig som tankar för över 2000 spänn i månaden!

När jag är på jobbet och funderar på när veckobrevet kommer (kommer varje måndag med vad som gäller för veckan) så kommer jag fram till att det är vecka 1! Hur skumt är inte det att det är vecka 1 redan nu, känns ju som att nyår borde ha varit. Har det alltid varit såhär frågar jag mig och mina kollegor, tydligen, jag har bara aldrig tänkt på det..!

När klockan passerat stängning idag så kommer en kund och slänger upp världens hög med kläder, tanken var ungefär såhär "Fattar du inte att vi har stängt och att jag vill gå hem?!" MEN, jag inser ganska snabbt att det här är en kund att tjäna pengar på, inga reavaror alls! Summan slutade på 4127 kr och jag var mer än nöjd! Jobbar gärna över några minuter för en sån kund faktiskt..!

Blev liten besviken idag när ett nytt schema kommit upp och jag var beredd på att se den helgen (v.3) blank för mig, nej då jobbar jag istället öppning-stängning båda dagarna.. Jag har varit ledig 1 lördag i dec, tycker det är dags för mig att få ett liv! Jag är ledig i helgen men sen jobbar jag 2 helger igen, jag börjar sakta men säkert glida ifrån mitt sociala liv känner jag här. Tur att man har förståndiga vänner!

På lördag blir det Disney on ice med min skönhet Ellen. Hon har fått det i julklapp av mig 5 år i rad nu så det är våran grej det där! Hämtar henne på fredag kväll efter jobbet så tågar vi in till Stockholm på lördag. På kvällen blir det fest, inte för att det är någon fest på g men jag är ledig, är det inte fest så fixar jag en!



Leo och Ellen


Nu är det dags för lite mat!

Simma lugnt!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback