tröttsamt

jag är tröttsamt trött, sådär onormalt trött!

Gårdagen blev inte som jag väntat mig. Tre minuter efter mitt inlägg igår var det på med partyoutfiten och ner med sprit i kroppen. Min vän och hans vän lurade ut mig på dumheter. Nejdå, ska inte vara sån, det var kul!
Känner mig som en sengångare just nu bara. Önskar bara jag var lat nog att ringa till jobbet och säga att jag är sjuk men som jag tidigare nämnde så är jag inte den som sjukskriver mig i första taget. Kanske är någonting bra iförsig men jag vill bara gosa ner mig i min säng och mysa framför TV:n hela dagen. Vädret gör ju inte saken bättre för den delen.

Vaknade upp i ett nytt rum i morse med mina två nyfunna vänner. Kul att lära känna nytt folk, man behöver lite omväxling ibland, inte för att jag inte älskar mina vänner men ni alla vet nog hur jag tänker. Låg och drog oss en stund sen brummade jag och kexet iväg till statoil och köpte oss en varsin sallad, som jag förövrigt inte ens åt. Kan inte äta när jag är såhär trött och bakfull, vill äta för då mår jag bättre men, det får jag helt enkelt ta när känner för det.

Nu sitter jag här hemma med gårdagens groggar framför mig och försöker förstå hur jag ska palla ta mig till jobbet om 30 minuter. Jag pallar, jag pallar, måste peppa mig själv lite här.. Gårdagens smink ska av och sen nytt fräsch på sen är jag fit for fight igen, kanske ska byta kläder med haha..

Lika bra att jag avslutar här istället för att sitta och kallprata om massa ointressanta grejer. Får hoppas att jag känner mig lite mer inspirerad i kväll!
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: josefina

Puss på dig sötnos!

2008-12-12 @ 21:46:13
URL: http://josfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback