fittorm och kukmask

Ungefär så påhittig är jag idag!

Försov mig som vanligt i morse, bara tur att jag inte vaknar senare än jag tänkt åka. Har en tendens att vakna ungefär 10 minuter innan dess. Somnade mycket gott igår, jag vet varför :)! 


Jobbade som vanligt idag. Ledig nästa år igen, haha det låter som att det är jätte synd om mig! Jag var ju faktiskt ledig i torsdags och att jobba fre-ons är väl ingenting man dör av, det bli fin lön i januari i alla fall!


Sitter just nu och funderar på vad som egentligen händer på nyår, verkar inte vara ett skit. Den enda planen vi hade blev inställd, kul.. Det känns ju faktiskt lite värdelöst att gå på krogen måste jag säga, känns inte rätt helt enkelt. På tal om krogen så måste jag berömma mig själv lite faktiskt, har inte varit ute sen förra fredagen. Inte blir det några tokerier i kväll heller, har insett att man blir rätt slutkörd av att gå upp tidigt o jobba dagen efter, om inte annat kan det ju vara bra att slippa åka dit för rattfylla..


Känner mig sjuk faktiskt, sådär gulligt snorig och trött i kroppen. Hade tänkt att mellandagsrea-shoppa idag men efter långa köer till diverse provrum och skit så orkade jag faktiskt inte, gick till Apoteket och köpte Kan jang som ska hällas i
min kropp dom närmsta dagarna istället.


Stannade hos Tommi på vägen hem för att köpa och hämta hans skiva som precis släppts, bra jobbat måste jag säga! Tänk om man hade en talang, om man kunde sjunga, dansa eller göra nått annat kul. Jag kan väl dansa men jag är ju ingenting man skulle kalla talang. Det skulle väl vara det att jag kan nudda min näsa med tungan då, haha!

Jag ska ju bli DJ någongång i mitt liv så det kanske blir min talang då, man kan ju alltid hoppas att man ärvt lite av far min som var kändisdj i Göteborg på glada 70-talet. Min pappa har varit med om mycket i sina dagar, man blir ju lite avis och undrar om man någonsin kommer uppleva lika mycket. Dj och modell i sina yngre dagar och sedan flygvärd och nu purser. Förstår inte hur han orkar, gubben har flugit i över 35 år, en annan blir trött av en flygresa! Jag ska inte klaga, jag flyger nästintill gratis och behöver inte betala ett skit för nått annat, det är kalas! Synd bara att man inte har tid, man skulle haft en miljon eller två så kunde man skit i jobbet och bara glida runt i några år, det skulle vara nått! Ingen som känner sig extra givmild idag och vill ge mig några miljoner?

Vet ni vad jag skulle göra om jag vann massa pengar, jag skulle göra precis som den där snubben som vann massa pengar för inte så längesen. Jag skulle bara dra, skulle säga upp mig i morrn och bara glida tills jag tröttnat och känner att det är dags att vara svensson igen. Men, det kommer ju aldrig hända så..


Ja men jo tack!



Blev ett mycket torrt inlägg men men, känns ju onödigt att radera allt och börja om, ja. Är lite degig som sagt och känner mig inte speciellt motiverad till att skriva.



Saknar..
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback