Dags att börja blogga igen

Nu sitter jag här i min ensamma gosiga lilla etta och har kommit fram till att börja blogga igen. Gick inte så bra för mig sist då jag aldrig hade "tid" men nu så :)! Tänkte att det kunde vara ett skojigt tidfördriv så vi får väl se hur länge det håller, hehe!


Helgen har varit finfin, långledig o grejer :)! Fredagen ägnades (stavas de så?) åt Jill som äntligen fyllde 20, det blev teatern och alldeles för mkt shots, en viss person har en tendens att bjuda på sånna, dock inte fisherman (tack o lov) denna gång! Lördagen var grymt seg till en början men det löste sig efter en återställare eller två, haha helgalkolisten som talar här. Tvingade mig själv upp ur sängen vid sextiden och pallrade mig in i duschen o sen iväg till systrarna sisters, sen var det som sagt full rulle!

Ledig idag med, riktigt skönt att man har sånna här långhelger var femte helg. Det är dom man lever för haha, inte för att det brukar hindra mig o partaja på iaf men det måste bli ordning på det där nu, börjar faktiskt känna mig lite sliten. Typiskt nu när mitt nya liv börjat.. Idag har jag iaf haft en riktigt skön dag, skulle till märsta på ett ärende kl 10 så jag var uppe med tuppen, eller ja, iaf med tanke på att jag var ledig. Tog med mig Jennika o iina från Uppsala med som skulle hem till Märsta efter helgens tokerier så vi åkte till Jennika en sväng, eller ja det blev lite mer än en sväng, sisådär 6 timmar. Kan bli så när man fastnar för nått, den här gången monopol, kaffe och trevligt sällskap. Längesen man spelade monopol, lika kul som vanligt! Förlorade dock men klarade mig från att bli en surpuppa den här gången, haha!


Måste tvinga mig in i duschen nu faktiskt,

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback