En dag som denna..

.. Har jag gjort allt o inget! Dagen började bra men sagt, hade tänkt att jag skulle tvinga mig själv upp vid 10 men icke, 12 blev det istället. Jag tror faktiskt att jag skulle kunna sova i flera dagar om jag väl skulle tillåta mig det, helt sjukt ju..! Städade och plockade här, är ju bara 21 kvm så det går ganska fort men jag är ju proffs på att hitta på massa annat samtidigt haha. Segade med allt o sen vart klockan helt plötsligt dags att åka, hmm.. Han som vanligt inte med det jag tänkt att jag skulle göra. Exempelvis svänga in på Draget och byta en spot (spott?) till min lampa som jag köpte i förra veckan, det var 3 st till lampan men  bara 2 fungerade. Provade sätta in en annan spot där den trasiga satt o den funkade då så, som tur var var det inte hela lampan det var fel på.!
Gud så det snöade idag btw, missade förra snön då jag jobbade, jobbar där det inte finns fönster så man bara hör från alla kunder hur vädret är, tråkigt men bra när de är skitväder, haha. På väg till jobbet var det en lastbil som hade kört av på andra sidan motorvägen så det var världens kö åt det hållet. Jag brummade skönt förbi och njöt av att jag slapp den där kön, hatar köer. Men skam den som roar sig åt andra, på vägen hem sisådär 5 timmar senare höll dom fortfarande på där vid den där nedrans lastbilen så ja, det tog mig 1 timme o 15 min hem stället för 25 min, drygt! Tur är det att man åtminstonde har massa bra musik o roa sig med under tiden man sitter där o får kramp i vänsterbenet.

Sitter här nu och är grymt sugen på att gå ut o partaja lite på onsdag faktiskt, men gå ut på onsdagar, oj det var längesen! Inte så kul o gå ut själv heller kanske, haha. Får ringa nån kamrat som också är ledig tors.. Har en kamrat som säkert ska ut, som alla andra dagar men icke, han vill uppenbarligen inte prata med mig så.. Tråkigt. Riktigt tråkigt faktiskt, önskar bara jag kunde få en ärlig och rak förklaring. Nej, ska nog slänga iväg ett sms till en annan vän som garanterat är ledig på tors. Dags o hoppa in i duschen nu och sova sen, upp med tuppen kl 07.20 i morrn..
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback