Negativa jag

Gud så trött jag är på allt just nu. För att vara lite extra negativ så ska jag tala om precis vad jag är trött på. Jo, att maten inte står serverad när jag kommer hem, att det står en påse sopor i min hall (haha), mina 2 flyttlådor som jag inte vet vad jag ska göra av, min hylla (nyinköpt idag btw) och spegel som bara står där och väntar på att monteras upp, att hyllan var 1 cm för lång, att jag har alkohol i kylen men ingen att dela den på när jag är ledig i morrn o allt, att en viss person ALDRIG svarar när jag ringer och sms:ar, att jag måste moppa golvet här hemma (har ingen dammsugare), fått en höjning på min a-kassa och fackavgift och en massa annat + att jag är nog faktiskt lite trött på riktigt me. Suck, vilken negativ människa jag känner mig som idag. Men för att bortse från allt de där smågnället så har det faktiskt hänt lite kuligt idag. Har blivit lovad att få min hylla och spegel monterad av några snickare här i huset som jag mötte i morse, har köpt min hylla (som sagt är den 1 cm (1cm?!) för lång men vi får se om det funkar iaf, bytte min trasiga lampa och ja.. Den positiva listan blev inte så mkt längre.. Haha nej nu får jag faktiskt lägga av tycker jag! Nu ska jag pumpa lite bra musik och koka min nudlar. Tack för mig, hej.

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback