sådär ja

Sitter här hos min föredetta sambo angelica just nu, tråkar. Har haft brandutbildning mellan 08.30-09.30 på jobbet. Drygt att åka från Uppsala till U väsby för att gå på brandutbildning o sen hem igen o sen tillbaka för att börja jobba kl 3, därför blev det så att jag åkte till min vän här i Märsta sålänge, har ju kvar nyckeln ;p! Gud så konstigt det var att gå upp så tidigt i morse, kl 7, det var ju mörkt ute, skumt! Det känns bra iaf, nu har man ju hela (eller ja, nästan) dagen framför sig. Ska träffa mamma vid halv 1 o lämna in min bil. Duktiga jag har tappat bort min bilnyckel och måste skaffa en ny för 2400 kr (?!) så bilen måste in o synkroniseras eller vad dom nu gör. Passa på o luncha med mamma är ju inte helt fel heller :). Nu måste jag springa ut o hämta mitt suncase som jag vann för typ 1 månad sen, har varit lite strul med posten så nu kommer han hit med det istället, schysst!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback