Snööö

Ja gud så det snöar. Tänk om det aldrig slutar? Skulle vi då kvävas i all snö? Hmm.. Man vet aldrig!
Men men, gårdagen var finfin! Hämtade Nenne o hennes lover i märsta efter jobbet. Hon har ju inte sett hur det blev här i lägenheten när allt är klart så vi tänkte slå 2 flugor i en smäll o dricka lite öl på de me :)! Öl blev det, dock inte så många för min del. Gick hem till Frida en sväng och krökade lite. Eftersom jag jobbade idag så blev det inte så mkt för min del, jag gick till systrarna sisters o dom andra till Bullit. Väl hos systrarna blev det kalas, dom förkrökade lite o vi skaka våra rumpor lite granna innan det var dags för att möta upp några andra vänner och bege sig till Gillet. Aldrig varit där tidigare faktiskt men I like it! Bra musik o skönt folk, dit ska vi oftare. Som jag sagt några gånger så var jag nästintill nykter men fan va kul man kan ha iaf, som sagt bra musik får en verkligen på g alltså så det vart lite rumpskak där me, eller ja, ganska mkt som vanligt haha!
Idag har jag jobbat som vanlig, massor att göra, vi har haft så mkt i helgen så har inte hunnit med det vi ska alls, tråkigt men bra o andra sidan. Förhoppningsvis får man behålla jobbet då, med tanke på att det är varsel lite här o där, jag är ju sist in på vårat jobb men det känns faktiskt ganska lugnt, är inte orolig för det. Tillbaka till snön, det är f*n inte kul o köra när det är såhär, sjuka spår blir det på vägen, det gäller att inte hamna fel alltså. Tråkigt o köra sakta med för den delen..
Är ledig i morrn föresten, nice! Iina fyller år också så förhoppningsvis blir det väl lite kalas, det är på tiden att du blir 20 nu tycker jag, snart så! Nu ska jag fixa lite kaffe o gosa ner mig i soffan hade jag tänkt. Kvällen vet jag inte hur den blir men det blir väl säkert en sväng till systrarna om jag känner mig själv!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback