this is it (again!)

Haha sjukt. Kommer inranglandes såhär vid 05:50 på morgonen. O vad har lilla Kim haft för sig? Jo, Kim har varit ute o partajat på Platina till 03 o sen varit på efterrefräng! Hehe det var nice! Grymt seg partypooper ifösig till en början, eller ja iaf mer i början..  Dom andra (3 tjejer o 3 killlar) fann ju varann ganska fort.. O kvar var vem? Jo Kim, stackars mig. Eller nej, faktiskt inte. Är ganska nöjd endå. Känner dock behov av en riktig man just nu, nån som jag bara kan "mysa" med, nån som verkligen tar mig med storm och bara är värd att avguda! OMG, I Need it! Ragg kan man ju få hit och dit men, vad är ett ragg?! Kan ju bero på vem det handlar om men.. Äsch vet inte vad jag babblar om men det är nånting i stil med; Jag behöver sällskap ibland, är inte ute efter förhållande, bara lite mys och uppskattning, så då var de sagt! F*n vem kommer ens på idén att skriva ett blogginlägg kl 6 en söndagsmorgon?! Ha, jag e bra lustig ibland.
För att sammanfatta kvällen hyfsat kort. Förförfest hos Kaisa och Kiira med massa mumsig mat. Förfest på Gillet med trevlig folk, träffade någon jag önskar jag inte träffat. Råpartaj på Platina, hamnade på "VIPen" och dansade som tokar som vanlig. Efterfest hos trevligt folk. Nu sitter jag här som sagt, lite småfull och nynnar på kvällens braiga houselåtar..! Måste även avslöja iinas present, presentkort på Rough stuff 1200 kr (tatueringstudio i Uppsala) och även 300 kr på H&M. Tatueringstiden är bokad och äger rum den 19 Januari, grattis babe! Blir ju så sjukt taggad själv, måste fixa min tid alltså! Fixa, fixa, allt ska bara fixas..! Önskar ett och annat kunde lösa sig av sig självt så jag inte behöver undra. Nej, nu ska jag bara vara tyst och gå o lägga mig ist. Ni andra lär ju sova sådär hyfsat gött, I will se u there in a couple of minutes!


Tyvärr slank det ner en och annan sånhär med, illa! Det enda riktiga är turkisk peppar shots, vilket krogarna aldrig verkar ha..
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback