This is it!

Sådärja! Nu har jag o brudarna varit på Gränby och shoppat lite inför kvällen, åkte även förbi Willys för att införskaffa lite mat. Sitter här och laddar upp i min ensamhet med lite härlig ministry of sound, de e grejer det! Vad skulle man göra utan musik, det är frågan det..! Köpte för övrig en fin kjol på Gina, ska dock klippas av eftersom den var på tok för lång för mig men, det fixar systrarna skräddare (haha tänker på en såndär långbent sak på sjön när jag hör ordet skräddare). Omg, this is really good music, blir helt hispig. Haha! Hoppas kvällen blir lika fin som vi planerat, tyvärr är det ju så att det är på dom spontana kvällarna man har som roligast men vi har försökt att inte planera för mycket. Vi vet vart vi ska va och att vi ska dra vidare till Gillet sen o dra en shot eller två, resten är ett ?. Ska försöka fota lite också så jag kan lägga upp lite pictures här också, får inte glömma kameran och batterier, är ganska bra på det. Hihi är lite spänd på vad iina kommer tycka om hennes present! Skulle iförsig kunna avslöja här o nu vad det är eftersom dom inte har nått internet. Men ska hon vänta så ska ni ;p!
Simma lugnt så ses vi på stan i kväll då?! Tjao!


                                                 OH YES I DO!!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback