vilken dag!

Den här dagen har verkligen inte varit händelserik! Vaknade nån timme där på dagen när jag skrev det förra inlägget, Mådde så jäkla illa så jag var tvungen att gå o lägga mig igen, vaknade halv 6 och brummade iväg till jobbet (jobbade 19.15- 23.15), har haft tomtenatta med extra öppet. Så bakfull har jag aldrig varit som jag var idag, helt sjukt fick inte ens i mig nått att äta förens innan jag åkte. Nu är det bra igen iaf. Nu är det bara den här jäkla hostan som ännu inte gett med sig. Har känts bättre med revbenet men nu när jag haft mina hosattacker igen så gör det jäkligt ont alltså. Har iaf fått en läkare nu här i Uppsala, sånt måste ju också fixas när man flyttar.. Nog för mig, ska lägga mig i sängen (igen haha!) och kolla på lite tv. Har btw bara varit vaken 7 timmar idag, illa! Jaja, godnatt gott folk!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback