ah?

Shit, shit och shit mitt hår är vitt!
Tanken var att slinga håret för en liten vår-uppfräschning men när vi kom hem insåg vi att vi måste köpt fel eftersom det inte var något slinghetta med?
Ivrig som man är så körde jag på i alla fall och kiira fick ge sig på mitt hår.



...och 3x ljusare blev det...

Såhär i efterhand så har jag svårt att bestämma mig om jag är nöjd eller inte, det lutar åt inte. Ville ha ljusare men vafan, jag är ju knallvit ju! Inte vet jag men jag känner mig helt plötsligt väldigt "Heeeeej, titta på mig, jag är 14 ååååår"!
Ska in i duschen nu (igen?!) för tredje gången idag och slänga i lite färginpackning i förhoppning om att det som är lite gulnyansigt ska försvinna, hoppas!

Bilder får ni i morrn!

Godnatt när det är dags!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Kim! :)



Har kikat in lite på din blogg :)



Ett tips om du vill få bort gula nyanser i blont hår: Köp Silver-schampoo hos en frisör. Jag använder det och det e skitbra.

Men eftersom du skriver att håret är nästan vitt så kanske det inte är så bra iaf :/

2009-04-08 @ 10:22:33
URL: http://sandrassaga.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej Kim! :)



Har kikat in lite på din blogg :)



Ett tips om du vill få bort gula nyanser i blont hår: Köp Silver-schampoo hos en frisör. Jag använder det och det e skitbra.

Men eftersom du skriver att håret är nästan vitt så kanske det inte är så bra iaf :/

Fråga en frisör :)



Hoppas allt är bra med dig!

Kramar

2009-04-08 @ 10:24:05
URL: http://sandrassaga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vänta typ en vecka...det brukar lägga sig rätt mycket då :)

2009-04-08 @ 17:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback