alldeles ensam

Sitter här hemma i min ensamhet just nu.. Har lite svårt att avgöra om det känns bra eller dåligt!
Skönt iförsig att vara för sig själv och bara slappa i sin ensamhet men efter ett tag brukar nån slags panik smyga sig fram, vi får väl se hur det blir senare..
Jag är väl inte ensamast i världen, vill jag så har jag fina vänner åt både höger och vänster att umgås med men nja, jag tror jag behöver ensamhet just nu.
Om det har hänt nått med Rikard, därför jag är ensam?
Nej då! Han är bara ute på ett litet äventyr och kommer hem i morrn kväll igen :)!

En solig dag som denna, meningen var att båda 2 skulle vara med men... Det blev inte riktigt så!



Charmigare bilder har man väl också kanske varit med om men jaja, jag är ju faktiskt ingen fotomodell och oftast inte speciellt fotogenisk (stavning?)


Nu blir det "Mine, yours and ours" på trean!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Storstek på bröggan! Swiiit..

2009-04-13 @ 13:02:36
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback