familjedagen

Nyss hemkommen från min kära familj!
Mysigt med stort M har det varit idag. Har stekt med mor på balkongen, varit på långpromenad med kidsen och ätit en massa god mat! Vädret är ju helt sjukligt underbart!

Här har ni mina underbara brorsbarn Ellen och Leo. Även jag är med på ett hörn då Ellen vägrade ta hem sin cykel då hon inte orkade cykla mer och bestämt skulle ställa den längst vägen och lämna den där. Eftersom jag är världens bästa faster så kunde jag ju inte göra så mycket annat än att erbjuda henne att cykla hem på den själv, alltså en minimal cykel som jag inte ens kunde trampa på utan att slå i knäna. Som sagt, vad gör man inte för de man älskar..





Nu sitter jag här i valet och kvalet, vill jag ut och roa mig i kväll eller inte? Inte för att jag har någon att roa mig med men tanken på att gå igenom telefonboken är frestande. Samtidigt som jag gärna vill ligga och goffa godis och mysa med kärleken.. Hmm, svårt... Det allra mest greatigaste vore ju om nån vänlig själ känner att den har lust och bjuda med mig på en grillkväll och lite partaj, tror jag?.. Det vore nice!


Call me!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Åh, skeppistunis. Saknar! Vad mysigt nu måste ha haft det. :)

2009-04-12 @ 00:12:15
URL: http://designbyiina.blogg.se/
Postat av: Rickelito

Raggare på cykel!

2009-04-12 @ 10:05:52
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback