jag, tingeling?

Idag har jag fått lite olika respons för min "nya" hårfärg. Mest positivt dock som ex att jag ser äldre ut, riktigt skönt med tanke på att jag känner mig lite som en blåst fjortis! "En aning gult där va?" har också slinkit ut ur en bekant mun men vafan, det ger med sig efter några omgångar med färginpackning skulle jag tro. Föresten så vill jag verkligen rekomendera den, Revlons colorcreme, finns för de flesta hårfärgerna och ger bättre färg och lyster, i mitt fall tar den bort det gula.

Lite nyfikna på hur det faktiskt blev?


 


Annars har det inte hänt speciellt mycket ovanligt idag förutom att min käre vän Marie kom på besök på jobbet. Hon är höggravid och ska ha i slutet på April, snart alltså! Riktigt kul att se henne, som vanligt!


Nu ska jag nog fixa lite käk, Rikard hade visst varit på ÖB och handlat galet mycket ägg (24 st) och 6 burkar tonfisk så det får väl kanske bli en sallad eller nått i den stilen.


Simma lugnt!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

niceeee

2009-04-08 @ 21:39:42
Postat av: Anonym

niceeee

2009-04-08 @ 21:39:59
Postat av: kiira

haha.. ja du kimmi det blev ju lite blont som sagt, men va fan lite mer av din inpackning så blir det nog duner tillslut:)

puss

2009-04-08 @ 21:45:29
Postat av: Jennika

Nu är du blondast i ligan!

2009-04-08 @ 21:49:51
Postat av: emely

jag tycker det blev mkt fint på dig :D

2009-04-10 @ 11:26:29
URL: http://eemely.blogg.se/
Postat av: Kim

Tackar, tackar!

2009-04-10 @ 14:55:31
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback