körsbärsstjärt

Jag och babe gick på en riktigt hurtig kvällspromenad för ett tag sen, mycket mysigt!
Fick dock lite problem med magen på vägen, vilket inte är speciellt ovanligt nu för tiden, blir så less...
Usch, vet inte vad det är och är inte så säker på att jag vill veta heller..
Nej, nu glömmer vi det!

Som lite plåster på (mag?)såren så tycker jag att ni ska bli medlemmar här. Här kan du samla poäng, precis som på många andra sidor, och få presentkort. Om allt nu funkar som det ska så har jag redan kammat hem ett presenkort på h&m på 200 spänn, tog ca 5 min! Absolut värt att spana in!!


Hopp och skutt in i duschen...



...Dock utan min snygging.

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gjorde du för att få så mycket poäng på så kort tid?

2009-04-23 @ 17:57:45
Postat av: Kim

Blev medlem på Expect.com via sidan, dock har inte poängen kommit in, i alla fall inte i morse.. Men, det utlovas i alla fall 20 000 poäng om man bli medlem!

2009-04-23 @ 21:54:09
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback