Pensionär?

Har precis slängt i mig två st varma mackor, kalasgött!
Skapligt underskattad är det men det kanske är lika bra det med tanke på att det inte är speciellt nyttigt men med fullkornsbröd kan man i alla fall stilla samvetet något..


I morrn tänkte jag pudra på mitt toffell-och pensionärsrykte med en kryssning på Eckerölinjen med min käresta, det blir nog mysigt.
Synd bara att det inte ska bli så vidare värst fint väder, men, vem vet, det kanske klarnar uppe väl ute på vattnet?

Tänkte köpa lite bärra och lite annat gott. De har specialpris på Bacardi razz 100 cl nu, 165 kr, så det blir nog en sån med, det visar sig vad det blir med det vore ju skoj att fixa lite goa drinkar en kväll!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback