sikken eftermiddag


Idag har varit en annorlunda dag. Det har hunnits med både det ena och det andra på bara några få timmar!
Efter vinfrukosten med bäst så bestämdes det med Kaisa att vi straxt skulle ses på staden, 30 min senare så meddelar hon att hon är på tok för bakfull för att släpa upp sin trötta kropp. Bestämde mig då för att det bara fanns en utväg, helt enkelt att släpa med mig dunken och våldgästa henne. Sagt och gjort, fick i henne ett glas och sedan var det full rulle!

Har bland annat suttit nere vid ån här i Uppsala och myst  med kexen, alltså Kiira och Kaisa.
Fotat lite men har tyvärr inte mobilsladden med mig så de bilderna får ni lugna er med tills senare eller i morrn. Vet inte riktigt vad kvällen har att erbjuda så, förslag någon?

Hittade lite spännande bilder på deras dator.
En annan fin dag hos systrarna sisters..



Party like a rockstar!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback