skämt eller?

Måste ju erkänna att jag har gått på en del småskämt idag.. Men idag får man ju kanske vara lite blåst, eller?..

Det första var att min pojkvän bestämt sig för att inte raka sig innan Marbella (14 juni)
Det andra att kungen fick en hjärtattack inatt!


Han ser ganska pigg ut?


Det sista var det minst trevliga, ni minns kanske att jag och käresta skulle ta en sväng till invigningen på ikea idag?

Jag citerar nedan från hans blogg

" När vi hamnar vid ett gäng vågar så kan vi inte hålla oss från att smygväga våra kroppar. Dock är inställningen på den något medeltida vågen lite knasig, så jag får vrida på lite spakar för att mätaren ska börja från noll kilo.
Jag kliver upp och inser snabbt att något inte stämmer. Den visar minst 5 kilo för mycket. Jag kunde på en gång ha konstaterat detta, och därmed förvarnat Kim.
Men icke! Hon kliver upp och börjar genast gnälla....

- Altså, den funkar ju inte. Det är ju 7 kilo för mycket.

- Vaddå, min vikt stämde!

- Nehe?

- Jo, den fungerar perfekt....

Sedan uppstår ett sånt där tillfälle då tiden står stilla. Gumman inser att hon under två månaders tid, trots stabil träning, lyckats med konststycket att gå upp 7 kilo.
Ni kan ju ana hur nöjd jag just då är med mitt eminenta skämt...
Ska jag erkänna direkt, att vågen faktiskt visade fel?

Nej, vi drar ut på det lite till....
Men efter en stund pallar jag inte att se hennes förtvivlade inställning till livet. Jag avslöjar sanningen, och får lite lagom med smisk!

Innan sanningens stund hinner hon dock ta några drastiska beslut. Inte en måltid på två veckor är ett av de något tvivelaktiga besluten hon i ren ångest lovar sig själv....
Vilken underbar liten raggare! "


Haha, så kan det gå 1:a april!

Dagens fynd får ni se i morrn för nu blev det alldeles för lång text för idag känner jag!

Gonatt!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

April april, din vackra sill!

2009-04-01 @ 23:12:16
Postat av: E

Hallå! haha. "men min vikt stämde ju!"

2009-04-02 @ 16:52:13
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback