sött

Kvällen har ägnats åt mys med kärleken!
Har smällt i oss glass också, men nyttig glass (youghurtglass) ;p!
 Nej men det där med träningen, börjar bli riktigt kul nu när man börjar komma igång! Däremot så tänker jag unna mig lite gott ibland. Ja menar, jag är inte speciellt tjock och fy fan vad tråkigt det vore om man inte fick njuta av lite onyttigt ibland!

Såg en bra film i kväll, Skicka vidare heter den. Det var mycket längesen jag faktiskt grät till en film men tårarna rullade på rätt fint och min karl tyckte till och med att det var sött, sött.. På tal om sött så fan vad söt ungen är i filmen, en sån vill jag ha (haha "en sån")!




Nu ska jag kolla på Grillad, riktigt kul! Kan behöva ett gott skratt efter alla tårar!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback