ugnsfasta köttbullar..

Så, vad hände igår? Hur många ringde och hetsade?
Inte så vidare värst enormt många. Rikard och Zlatan kom hit och kollade lite film med diverse onyttigheter till.
Jillan slängde iväg ett sms som till en början verkade handla om att gå ut och skaka våra lurviga, ungefär 15 min senare så handlade det snarare om att hon var lite full och inte visste om hon pallade. Skulle höra av sig när och om hon kände sig redo men hon måste somnat.. Jag är lika kass på att svara jag så jag ska väl egentligen inte säga så mycket..

Nu är jag och stekarn precis hemkommna från en enormt intensiv och svettig promenad. Ska bege oss till stan och äta upp de kalorier vi förlorat i form av glass, mumma!





Ut i solen och schteeek!!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

haha snuttan! Jag blev aldeles för full.. sorry! jag somnade sa ronnie imorse.. tydligen så var jag inte alls rolig! Men hoppas på en utgång snarast... kanske ett träningspass med!?

2009-04-12 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback