En underbar dag!

Ber om ursäkt för en förjävligt dålig uppdatering!

Igår, var verkligen en lyckad kväll, skit kul hade jag med mina kära vänner!
iina och jenkan är kvar fortfarande och sover en natt till. Lite trångt att vara 4 pers på 21 kvm i 2 dagar, tackar för det fina vädret!


Här vare fest!!!


Idag har det totalstekts, verkligen tagit vara på vädret! Det har blivit solande i parken här utanför, en sväng på stan och lite fotbollsspelande. Det har verkligen varit en kanondag!



Snodde Rikards totalpajjade jeans. Fick skapligt med blickar kan jag lova, rätt skumt med tanke på att varenda kotte går runt med trasiga brallor idag..


Nu bär det av till Rikards kolonilott, där ska vi dra igång grillen och hälla upp lite vitt i glasen. Så det blir jag, Rikard, brudarna och lite annnat skoj folk

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Jag är din fotomodell!

2009-04-25 @ 18:46:03
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback