sikta mot stjärnorna!

I kväll har jag och Rikard plockat fram våra städkunskaper och storstädat!
Väldigt nöjd med resultatet vill jag lova.

Jag fick en present av min älskade igår, en dammsugare!! Äntligen, ganska exakt på dagen 6 månader efter att jag flyttat hit så har jag en dammsugare. Nu kommer det aldrig bli så dammigt som det har varit tidigare, usch, för 2 timmar sen var det verkligen inte mysigt här!
Inte nog med att det är en dammsugare så är den perfekt, vit och liten. Den får till och med plats under sängen bland alla lådor, mycket bra!






Har dessutom fått upp duschdraperiet så nu är det stjärnor överallt. För att vara mer exakt så är det stjärnor på kuddarna, en tavla, mugg, bricka, tandborstmugg, handdukar, dörrmatta, duschdraperi och till och med på Rikards arm.




Hmm, ja, man kan väl se det som att jag har ett "tema" i min lägenhet :)..

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback