Alive

Jo, jag lever!
Tanken var att skriva en rad eller två i morse men jag försov mig helt enkelt, ganska rejält! Som tur var är jag alltid ute i så god tid i vanliga fall så jag hann till jobbet i tid, trots 1 1/2 timmes för lång sömn. Tror att jag dessutom slog rekord i att ta mig till bilen, 7 minuter efter att jag vaknat rullade bilen, bra jobbat tycker jag nog allt! Sen att jag efter 7 timmars arbete insåg att jag haft tröjan bak och fram hela dagen, det är en annan grej..


I natt drömde jag en konstig dröm, men rätt ständigt återkommande, jag var gravid. Förlossningen gick lätt som en plätt och jag tänkte " Man kan ju undra varför folk säger att det gör ont att föda, bullshit"!
 2 timmar efter förlossningen befann jag mig på IKEA och la ut Rikards visitkort överallt så jag antar att han var pappan..
Man kan ju undra om jag faktiskt är på smällen? Chansen är minimal och rent teoretiskt så är det faktiskt nästan omöjligt så nej här blir inga barn gjorda!
Det beror nog på att Sverige drabbats av en babyboom deluxe och att massor av bekanta/vänner skaffar barn helt enkelt..

 




Finns det någon sötare/charmigare än skrattande barn?!
(Ja tjejer, förutom unga snygga pappor som bär på sitt barn.)


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: josefina

haha, jag blir typ nervös när jag läser den där sista meningen.. ;-) Robin kommer ju vara värsta heta unga farsan när han är pappaledig ;-)

2009-08-23 @ 17:59:12
URL: http://zackster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback