där igen


Åh, så mysigt väder vi har, klarblå himmel och en lovely solnedgång!

Farlig kombination det där med bra väder och vänner som hetsar om en öl på stan, ska jag med eller ska jag inte?! Jag är nog den mesta värdelösa som finns på att hålla vad jag sagt om jag säger nej så jag säger nog att det blir så så får vi se..

1 minut senare. Okej, det blir stan och en öl på favoritstället framfickan!



Jag är väl medveten om att den här bilden varit med förut men är den inte allt för underbar?! Sommar och sol på framfickan!


Woooopa!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Kaya

Love that pic! Passa på nu innan sommaren är slut ;)

2009-08-06 @ 09:04:09
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback