greenlund

Godmiddag!
Jag har sovit tills nu och sov som en kung, det är så himla skönt när man sover så bra och faktiskt får/kan sova precis så länge man vill! Det blev inte kaos igår så det var kanske därför jag kunde slappna av till 100%..


Idag ska jag ägna mig åt en aktivitet jag aldrig gjort förut, nämligen 5-kamp på Gröna Lund. Jag ska dit med jobbet så det blir middag först och sen jeeklar ska jag visa bruttorna vad jag går för!
Det var hmm, säkert 4 år sen jag var på Gröna Lund sist, oförskämt längesen med andra ord. Tyvärr så blir det väl kanske så att man blir tråkigare och tråkigare ju äldre man blir, jag som åkte ALLT tvivlar lite på om jag skulle sätta mig i fritt fall idag? Jo kanske.. Nya Insane kanske man ska prova också? Nej, jag har nog inte blivit tråkigare med åren (hoppas jag), haha!






Ha en grym dag för det ska jag!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback