Hotti

Stog precis och tog en cigg här på Dragarbrunn, från femte våningen när det är såhär mörkt är Uppsala riktigt fint men jag kan inte låta bli att längta efter sommar, sol och värme. Hösten har sin egen charm men jag är verkligen en sommarmänniska. Haha, det är 12 grader ute, dessutom helt stilla och jag klagar, hur blir det då när det är -20 grader, snöstorm, isig bilruta och mörkt nästintill dygnet runt?!


Jag saknar att sanden är så varm att man inte kan gå på den.
I miss this!





Blir det Marbella 2010 eller kanske blir det nån grym partystad? Planer smids redan!
Allra helst skulle jag åka till typ Thailand eller något och bara resa runt, se världen men eftersom jag har ett jobb att tänka på som jag gärna inte lämnar bara sådär så funkar det tyvärr inte men man kan ju alltid få drömma sig bort för en stund?..


I have a dream!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: lisa

Hej! vart jobbar du? gillar din blogg! kram

2009-08-31 @ 16:15:57
Postat av: Kim

Hej Lisa! Jag jobbar på KappAhl, kul att du gillar min blogg och också tar dig i kragen och skriver en kommentar :), tack!

2009-08-31 @ 20:31:35
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback