Housemor

Hej, hallå!
Nu är jag hemma igen efter en halvlång dag på jobbet.
Gissa om jag blev glad, jag fick ett brev idag, haha passande! Det var inte vilket brev som helst utan det som jag väntat mig tidigast på onsdag, det innehöll nämligen mitt bankomatkort, spenderarKim is back!





I kväll ska jag ägna mig åt riktiga hosmors-sysslor. Jag ska tvätta, städa och göra hemmagjort potatismos, inte illa för en sketen måndag som varit just det, sketen! Trots jobb har jag haft svårt att tänka bort tankar som bara gör mig ont så jag tänker göra nya försök om och om igen, det måste ju på något sätt gå att få bort dom? Kanske en bytta, en kniv, lite potatisar, kryddor och mjölk är lösningen? Den har jag inte försökt förut så man vet aldrig!


Tvätti, tvätti hela nätti!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback