I.H.T.I.L.Y

Sitter just nu hos systrarna och pratar allvar, skönt men lite jobbigt..

Jag fick tag i mitt kära läppstift, nu får vi bara hoppas att det är i min ägo i mer än 2 veckor annars blir det en dyr kostnad/applicering! Jag är kung på att tappa bort saker så, hoppas, hoppas!




Ni vet hur det blir när man köper nått nytt, som typ skor, man putsar bort varenda lite fläck de första dagarna sen blir man slarvigare och slarvigare, helt plötsligt är det bara att slänga dom för att dom ser förjävliga ut.. Jag är expert på sånt också när det gäller att hålla koll på saker och ting.


Det ryktas om filmhyrning i kväll, hoppas det har kommit nått nytt för nu har vi snart gått igenom hela topp 50 och nyheter! Som sagt, filmhyrning för 10:- blir ett beroende..


Hörs sen!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback