jeans

Äntligen hemma!
Inte för att jag jobbat extremlänge men min kropp känner sig en aning sliten så vad passar då bättre än att köpa glass i stora lass och bara ligga i sängen hela kvällen?! Så blir det!

I morrn är jag ledig egentligen men klockan ringer 06.15 pga av att jag ska iväg och prova lite byxor. Haha, jo, jag vet, jag är inte nöjd! Vi ska alltså ses kl 8 på jobbet för att prova byxor så vi vet hur dom sitter och vilken kroppstyp de olika modellerna passar just på min lediga dag som dessutom råkar vara min födelsedag. I försig kan jag inte ens ha våra dambyxor utan får hålla mig till barnavd men endå.. Somliga skulle nog kalla det ovärt att åka 10 mil så tidigt frivilligt och inte ens få betalt men eftersom jag har ansvar för damavdelningen så borde väl jag om någon veta hur brallorna sitter?!





Jag önskar mig en snygg jeansröv i födelsedagspresent!!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback