KÄFT!

Jaha.. Det ser ut som att det där med sömn får vänta en stund!
Det funkar inte så bra att försöka sova och ligga och dansa samtidigt, tyvärr har mina grannar någonstans över fest och har den skönaste playlisten!

Det är okej för mig att köra den här låten 20 ggr om dagen, i duschen, under dammsugning, när jag tränar, i förberedelse för partaj och ja you name it MEN, det är inte okej att ni gör detsamma, sorry!


 


Det var mysigt på den tiden när Rikard fanns i mitt liv. Då låg vi och tävlade om vem som kom på artist och låt först men nu är det fan inte okej!

Jag får verkligen hoppas att dom är tillräckligt gamla för att gå på krogen så att dom försvinner snart!


Godnatt när det väl blir dags!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rikard

Jag har hört att den där Rikard är rätt bra...

2009-08-12 @ 23:01:31
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback