Kreki


Jävligt skevt väder vi har här i Sverige, vad hände med sommarn? Det vore kul om alla mörka moln bara kunde försvinna och ge oss nonstop sol, åtminstonde i morrn!






Nu blir det en sväng till willys och bolaget för att inhandla morgondagens intag!



Tatueringen är inte riktigt läkt men nu pallar jag inte gå runt i halvfula ballerina längre, conversen har för första gången på 2 veckor åkt på idag, det gillas!




Jag vill ut och röjja i kväll men damerna verkar inte allt för på då en ligger och säger "Fan, snart kräks jag" och den andra beklagar sig över sin ekonomi. Jag är som bekant inte heller den rikaste men sugen på skoj, det är jag!


Ska ni göra nått skoj?


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback