lambisoft

Nu är jag äntligen hemma igen efter massa jobb och hämtning av iina och Jennika i Märsta. Som vanligt hetsas det på att man ska hänga på i den vanliga takten även denna fredagkväll men den här gången är det helt SANT, jag ska vara hemma. Visst, det lockar mer än mest att sitta längst ån med nära och kära och lyssna på reggae men nopp, det får kanske bli i morrn..

Jag har köpt på mig en drös med godis och lite lärre så det blir en ensam Kim med en film eller två. det behövs!




Vad ska ni hitta på en fin sommarkväll som denna?


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: virran

Fyfan va gott godis!! Preciiiiiiiis det jag väljer!!! WOHOO!



Kul info från mej.

2009-08-08 @ 22:23:43
URL: http://veronicanoer.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback