nightmare

Godmorgon!
Jag är medveten om att jag pratat lite väl mycket drömmar på senaste tiden men jag måste dela med mig av ännu en knasig sådan.
Den här gången var det mardrömmarna som avlöste varandra..

Nu var det min tatuering på foten som spökade. Det var nämligen så att den blev sjukligt infekterad, maskar och annat snusk levde loppan i den och det hela slutade med att jag fick amputera hela benet!
Det var knappt så att jag vågade titta på den när jag vaknade men när jag sakta drog upp täcket och för det första såg mina tår blev jag grymt lättad!
Den är helt läkt och en infektion är inte att tala om, tur är det för att jag lyckades se en löpsedel jag inte ville dagarna efter jag gjort tatueringen.. Skumt sammanträffande men jag slutar aldrig förvånas av mig själv, mina drömmar och mina tankar, rätt spännande när man ser det så faktiskt, man vet lixom inte vad som händer härnäst?





Nu hoppas vi att en kopp kaffe och ett koffeinpillar gör sitt inom ett par minuter för nu är det time for inventering och hjärnan ska vara på topp, det vore dessutom bra om jag höll mig vaken på vägen dit! Bra att jag har sällskap och ska köra på okända vägar.

Ha en kanondag så hörs vi senare!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback