Shoppii

Nu är jag hemma igen efter en snabbvisit i Stockholm. Jag har syndat, att man aldrig kan låta bli. Så bra att jag är grymt nöjd då i alla fall! Jag försöker se det som så att jag inte var värst på att spendera pengar idag eftersom min kära vän Nenne fick med sig en klocka, en kjol och en skinn(k)paj hem, tänk positivt!

Som vanligt så har jag fyndat, jag börjar bli en hejjare på det här nu. Det kan ju vara så att alla butiker rear hela tiden i denna finanskris också men, det tänker jag bortse ifrån, jag har helt enkelt blivit en rutinerad reashoppare!

Min vita JetSet har fått sig en polare.

 

298:- (ord. 598:-), Ur&Penn.




"Jeans"jacka från Zara 299:- (ord 399:-)


Jackan kanske inte var det mest nödvändiga men jag älskar den klarblåa färgen!


Nu blir det IKEA för min del, jag har önskat mig en klänning som iina ska sy åt mig i födelsedagspresent så nu ska jag ut på tygjakt.


Äntligen så har solen också valt att titta fram så ut i solen med er!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

KIIIM.. har du hittat en svarting klocka nu ;) din jävel.. jag som kollat på ur och penn överallt.. den finns väl inte på stan va ;) Pussis

2009-08-06 @ 09:18:14
Postat av: Kim

Japp Jill, inne i Stockholm!

2009-08-06 @ 10:50:04
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoho kimmen.. nu har jag likadan ;) köpte den idag i Uppsala..! Nu är vi twins ;) Nej du.. nu drar jag till utlandet.. om 8 timmar går flyget och jag kommer tyvärr inte kunna kommentera på två veckor.. hoppas du klarar dig ändå !=) Puss

2009-08-06 @ 23:27:47
Postat av: Anonym

Förresten inlägget var från lilla mig.. jilli dill =) hihi

2009-08-06 @ 23:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback