Sick of sickness

Shit, kalla mig hypokondriker eller vad ni vill men det här känns inte bra!
Båda mina träningskamrater Kiira och Kaisa sjukade sig pga spya och annat knasigt, Jennika kräktes för ett par dagar sen och hade feber och nu kommer också iina och säger att hon känner sig dålig. Jag har alltså varit med dessa personer i 3 dagar plus att jag jobbade med en annan sjukling i torsdag, det bådar inte gott det här! Det är så himla typiskt, bara för att jag precis pratar om sjukdomar osv så blir alla sjuka?!




Jag får slänga i mig en massa vitaminer och säga högt för mig själv  "Jag blir inte sjuk, jag är inte sjuk, jag blir inte sjuk, jag är inte sjuk" så blir det nog bra, med rätt inställning så klarar man det mesta!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback