T


Gokväll!

Tänkte att ni kanske är nyfikna på hur det går för min tatuering? Jovars, den läker på bra, småskorpor lossnar lite då och då. En rejäl nakdel med att tatuera dig på foten är att det tar ca 5 minuter att få på och av sig ett par tajta jeans, ont gör det med och jag tror inte den mår så bra av att "skrapas" på det sättet men men, inte tänker jag gå i mjukisbrallor på jobbet så det får helt enkelt vara så. Ingen skada skedd hittils :)! Det är också lite jobbigt att bara kunna använda öppna skor men men, jag ska inte klaga för jag är sjukt nöjd med den och det är inte direkt vinter ute!





Jag fick dessutom en riktigt bra salva av Nennes man som ska underlätta läkningen och hålla färgen, återigen tack Dennis! Nu slipper jag gå runt med helosan och vara halv-vit om foten, inte allt för snyggt.


Nu befinner jag mig hos Malin och ska umgås lite med henne och Kaisa!


Tjopp!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback