tråk

Jaha.. Den här dagen började ju inte så mycket bättre, tårar, tårar och lite mer.. Jag måste sluta läsa hans blogg, hans elaka ord går rakt in i hjärtat och det här hjärtat klarar inte mer. Over and out för det här funkar inte!

Att man kan bli så hatad för att man beter sig som honom fast rätt mycket lindrigare, att man ger svar på tal och inte bara sitter och håller käft, så får man inte göra. Man ska vara tyst och oskyldig, då är man en bra människa och älskad av alla!

Jaja, jag kan inte göra något åt saken och kan inte heller lägga energi på att försöka heller eftersom att han lägger sån energi på att visa mig hur mycket han hatar mig genom att inte svara på mess, samtal, tagit bort mig som vän på facebook och bara är elak på bloggen så.
 



Tack för det som var bra och synd att det slutade såhär.



Tur att solen skiner och solglasögon är tillåtet för nu måste jag cykla ner till banken och ta ut pengar, sen blir det jobb..


Ta hand om er!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emsan

Man kan ju undra vad som hände med honom! Weiird människa!

2009-08-28 @ 09:58:57
URL: http://emeliegrannas.blogspot.com
Postat av: Anonym

weird människa? va rikard nu än har gjort så är han enligt mig underbar

2009-08-28 @ 10:08:21
Postat av: Anonym

Stackare, men livet går vidare.. om några månader har han försvunnit från ditt huvud.

Om man inte är kär längre, är det inte så mycket att göra åt. Tycker dock man kan fortsätta vara trevlig fast det är slut.........

Kram på dig

2009-08-31 @ 18:48:45
URL: http://crazyjen.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vännen. Så härligt att du kämpar vidare. Det visar ju bara på vilken fin tjej han har gått miste om. Kramar!

2009-09-02 @ 08:34:55
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback