..

Godmorgon.
Gårdagens utgång var mer än onödig och jag önskar att jag suttit hemma ovetandes i stället..

Jag hatar kärlek och allt som har med det att göra, jag hoppas att jag aldrig mer får ett nytt ex. Jag hatar att jag förlorat en vän men jag vill kunna lita på mina vänner och känna mig älskad från hjärtat. Jag har aldrig känt mig så orespekterad och blåst som jag gjorde inatt, tack för det, tack för bilden jag fick som vägrar lämna mitt huvud..



Jag orkar inte hålla längre och det tjänar ingenting till, jag släpper nu!



Dags att sätta på ett pokerface och åka till jobbet..



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emely

:( ibland är ex det värsta som finns!

2009-08-06 @ 14:23:52
URL: http://eemely.blogg.se/
Postat av: kaisa

de kommer att bli bättre gumman, gårdagen va ett bevis på att gå vidare helt. vi finns här för alltid.

2009-08-06 @ 14:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback