today

Happ, idag straxt innan 10, närmare exakt 09.49 om jag inte minns fel så fyller jag 21 år!
Tänk att man levt så länge men att det ändå känns så kort, tänk vad mycket som har hänt  och hur mycket som inte hänt!
Jag undrar vad som kommer att hända resten av mitt liv?



Kanske blir jag torped eller kanske brandman?

Tanken slog mig också att jag faktiskt aldrig vaknat upp ensam på min dag, första gången blev den tjugoförsta födelsedagen. Majoriteten av gångerna har det funnits en mamma och en pappa med tårtfrukost på sängen och de senaste åren en pojkvän med hjärtliga gratulationer, nudå?

Nej usch, alldeles för djupt så här dags på dygnet!


Nu blir det byxprovning i massor.
Snart hemma igen!

Ha det fint tills dess!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis på födelsedagen :) Hoppas du får en kanon dag! Kram

2009-08-19 @ 09:02:37
URL: http://sandraberge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis

2009-08-19 @ 09:29:05
Postat av: matila

Graattis på födelsedagen!!

2009-08-19 @ 10:36:31
URL: http://tuldanstillvaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback